Wymagane dokumenty: kartę zgłoszeniową można pobrać ze strony Urzędu Gminy Nowe Piekuty (zakładka – Klub Dziecięcy w Jabłoni Kościelnej)  lub otrzymać w siedzibie Klubu Dziecięcego w Jabłoni Kościelnej, ul. Mazowiecka 1 (godz. 8:00-14:30)

Wypełnione karty należy składać w siedzibie Klubu Dziecięcego w Jabłoni Kościelnej, ul. Mazowiecka 1 lub w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jabłoni Kościelnej w dniach  14 maja - 29 maja 2025r. do godziny 15:00

Tel: 888 973 122

 

 

HARMONOGRAM REKRUTACJI

 

Lp.

Rodzaj czynności

Termin

w postępowaniu

rekrutacyjnym

1.

Składanie wniosków o przyjęcie do Klubu Dziecięcego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

14 maja - 29 maja 2025 r. do godz. 15.00

2.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do Klubu Dziecięcego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

30 maja 2025 r.

3.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.

2 czerwca 2025 r.

4.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.

16 czerwca 2025 r.

Załączniki