Wymagane dokumenty: kartę zgłoszeniową można pobrać ze strony Urzędu Gminy Nowe Piekuty (zakładka – Klub Dziecięcy w Jabłoni Kościelnej) lub otrzymać w siedzibie Klubu Dziecięcego w Jabłoni Kościelnej, ul. Mazowiecka 1 (godz. 8:00-14:30)
Wypełnione karty należy składać w siedzibie Klubu Dziecięcego w Jabłoni Kościelnej, ul. Mazowiecka 1 lub w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Jabłoni Kościelnej w dniach 14 maja - 29 maja 2025r. do godziny 15:00
Tel: 888 973 122
HARMONOGRAM REKRUTACJI
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
1. |
Składanie wniosków o przyjęcie do Klubu Dziecięcego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
14 maja - 29 maja 2025 r. do godz. 15.00 |
2. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do Klubu Dziecięcego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. |
30 maja 2025 r. |
3. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych. |
2 czerwca 2025 r. |
4. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. |
16 czerwca 2025 r. |